РН1. Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання у сфері педіатрії, терапії, хірургії, акушерства і гінекології, гігієни та організації охорони здоров’я на рійні, необхідному для професійної діяльності лікаря у сфері педіатрії.
РН2. Застосовувати знання з фундаментальних і клінічних медико-біологічних наук на рівні, необхідному для професійної діяльності лікаря у сфері педіатрії.
РНЗ. Викладати фахові дисципліни у закладах вищої та фахової передвищої освіти та здійснювати їх методичний супровід.
РН4. Вільно спілкуватися державною та англійською мовами усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності, презентації наукових досліджень та інноваційних проектів.
РН5. Оцінювати та забезпечувати якість та ефективність діяльності у сфері педіатрії.
РН6. Розробляти і приймати ефективні рішення з розв’язання складних/комплексних задач педіатрії особисто та за результатами спільного обговорення; формулювати цілі власної діяльності та діяльності колективу з урахуванням суспільних і виробничих інтересів, загальної стратегії та наявних обмежень, визначати оптимальні шляхи досягнення цілей.
РН7. Збирати необхідну медичну інформацію про пацієнтів різних вікових груп, використовуючи фахову літературу, бази даних та інші джерела; систематизувати, аналізувати й оцінювати її, зокрема, з використанням статистичного аналізу.
РН8. Розробляти і реалізовувати інноваційні проекти у сфері педіатрії, а також дотичні міждисциплінарні проекти з урахуванням технічних, соціальних, економічних, етичних, правових та екологічних аспектів.
РН9. Формулювати, аргументувати, зрозуміло і конкретно доносити до фахівців і нефахівців, у тому числі до здобувачів вищої освіти інформацію, що базується на власних знаннях та професійному досвіді, основних тенденціях розвитку світової фармації та дотичних галузей.
РН10. Визначати необхідний перелік лабораторних та інструментальних досліджень та оцінювати їх результати із врахуванням вікових особливостей пацієнта (список 1); визначати провідні симптоми та синдроми захворювання (список 2); встановлювати попередній та клінічний діагноз (список 3); визначати характер та принципи лікування захворювань пацієнтів різних вікових груп.
РН11. Визначати відповідне віку та фізіологічним потребам харчування; проводити консультування з питань грудного вигодовування, надавати індивідуальні рекомендації щодо харчування дітям із патологічними станами, хворобами і особливими потребами.
РН12. Оцінювати стан ментального здоров’я дітей різного віку; визначати потребу надання спеціалізованої допомоги; планувати та проводити медичну реабілітацію пацієнтам різних вікових груп з урахуванням стану їх ментального здоров’я; працювати у мультидисциплінарній команді.
РН13. Діагностувати невідкладні стани, надавати до медичну допомогу хворим та постраждалим дорослим та дітям різних вікових груп, у відповідності до прийнятих алгоритмів (список 4) при екстремальних ситуаціях та при невідкладних станах; організовувати й проводити лікувально-евакуаційні заходи.
PH14. Виконувати медичні маніпуляції (список 5) із дотриманням правил безпеки і інфекційного контролю.
РН15. Діагностувати вагітність, вести фізіологічну вагітність, приймати фізіологічні пологи та спостерігати за жінкою у післяпологовому періоді; консультувати з питань планування сім’ї та медико-генетичного консультування.
PH16. Планувати та проводити профілактичні та протиепідемічні заходи задля попередження виникнення інфекційних та неінфекційних захворювань серед населення, зокрема в дитячих колективах; складати індивідуальний план вакцинації у відповідності до Національного графіку щеплень та проводити вакцинацію здоровим особам, пацієнтам груп ризику і дітям із порушеннями календаря щеплень, призначати екстрену імунопрофілактику.
РН17. Організовувати та проводити скринінг поширених та рідкісних хвороб, зокрема в неонатальний період, виявляти осіб, що потребують особливого нагляду, та планувати спостереження за ними, реалізовувати стратегію раннього втручання; проводити базове медико-генетичне консультування родини із дотриманням етичних та юридичних норм, складати генеалогічне древо.
PH18. Визначати наявність та ступінь обмежень життєдіяльності; вид, ступень та тривалість непрацездатності; проводити діагностику клінічної, біологічної смерті та визначати вид тілесних ушкоджень; повідомляти пацієнту та родині неприємні новини із дотриманням етичних, юридичних норм та громадянських прав.
РН19. Вести медичну документацію із використанням паперових носіїв та спеціалізованого програмного забезпечення державною та іноземними мовами,
РН20. Проводити збір та медико-статистичний аналіз інформації про показники здоров’я дітей; оцінювати якість надання медичної допомоги дітям; планувати діяльність із врахуванням отриманих результатів.
РН21. Організовувати та проводити епідеміологічні та медико-статистичні дослідження здоров’я населення; здійснювати оцінку стану навколишнього середовища з метою визначення санітарно-гігієнічних та профілактичних заходів для запобігання розвитку патологічних станів та хвороб.
РН22. Проводити санітарно-просвітницьку роботу з населенням, середнім і молодшим медичним персоналом, працювати в групах рівних.
РН23. Здійснювати науковий пошук, аналізувати дані наукової літератури.
РН24. Організовувати медичну допомогу дітям в умовах реального часу; проводити маркетинг медичних послуг; здійснювати ефективні комунікації із колегами під час роботи в команді.