На кафедрі проводиться підготовка здобувачів освіти за освітньо-професійними програмами:
- Доктори філософії: «Медицина», «Педіатрія», «Стоматологія»
- Другий магістерський рівень: «Медицина», «Педіатрія», «Стоматологія», «Громадське здоров’я», «Управління у сфері охорони здоров’я», «Педагогіка вищої школи», «Лабораторна діагностика», «Сестринська справа», «Фізична терапія».
- Перший бакалаврський рівень: «Сестринська справа», «Лабораторна діагностика», «Соціальна робота», «Фізична терапія, ергометрія»
Та вивчаються освітні компоненти (дисципліни) відповідно до навчального плану підготовки спеціалістів,такі як:
За освітньо-кваліфікаційним рівнем “Магістр” («Медицина», «Педіатрія», «Стоматологія», «Медсестринство», «Технології медичної діагностики та лікування», «Фізична терапія,ерготерапія»:
– «Історія медицини»
– «Соціальна медицина, громадське здоров’я»
– «Соціальна медицина, громадське здоров’я та наукові методи досліджень в медицині»,
– «Соціальна медицина, громадське здоров’я та основи доказової медицини»
– «Соціальна медицина та медична статистика»,
– «Соціальна медицина»
– « Основи громадського здоров’я»
– «Біостатистика та клінічна епідеміологія»
– «Загальна епідеміологія з основами доказової медицини»
– «Медична статистика»,
– «Методологія доказової медицини»
– «Доказова медицина з основами сучасної епідеміології»
– «Доказова медицина та стандарти медсестринської діяльності»
– «Менеджмент та маркетинг в стоматології»
– «Управління персоналом в медсестринстві»
– «Маркетинг медичних послуг»
– «Проектний та ресурсний менеджмент»
– «Основи менеджменту»
– «Економіка охорони здоров’я»
– «Методологія наукової роботи»,
– «Методологія наукової діяльності»
При підготовці магістрів зі спеціальності «Громадське здоров’я»:
– «Основи громадського здоров’я»,
– «Комунікації в сфері громадського здоров’я»,
– «Інформаційно- роз’яснювальна діяльність (адвокація) і соціальна мобілізація в інтересах здоров’я
-«Формування здорового способу життя населення»
– «Соціально значимі неінфекційні хвороби»,
– «Організація охорони здоров’я України»,
– «Міжнародні організації в забезпеченні охорони здоров’я»,
-«Управління якістю в сфері охорони здоров’я»
– «Управління якістю життя»
– «Біостатистика»,
– «Основи доказової медицини»
– «Політика в галузі охорони здоров’я»
«Менеджмент охорони громадського здоров’я»,
– «Організація медико-соціального наукового дослідження»,
– «Економіка і фінансування охорони здоров’я»,
При підготовці магістрів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування»:
– «Публічне адміністрування»
– «Керівник адміністративної служби»,
– «Менеджмент організацій»,
– «Методологія наукових досліджень»,
– «Теорія організації»,
– «Техніка адміністративної діяльності»,
– «Управління трудовими ресурсами та кадровим потенціалом»,
– «Організація медичного забезпечення населення»,
– «Управління інноваційними проектами».
– « Публічне управління в сфері охорони здоров’я»
– «Публічне управління у сфері соціального і гуманітарного розвитку»
– « Економіка та фінансування охорони здоров’я»
– « Комунікативна діяльність в публічній сфері»
– «Управління змістом робіт»
– «Соціальний менеджмент»
– «Управління охороною громадського здоров’я»
– «Управлінське консультування»
– «Публічні закупівлі»
– «Менеджмент державних установ і організацій»
– «Організація підприємницької діяльності»
– «Соціально-психологічні аспекти управління в сфері охорони здоров’я»
– «Управління змінами в сфері охорони здоров’я»
При підготовці магістрів зі спеціальності «Освітні, педагогічні науки»:
– «Основи менеджменту, маркетингу у сфері освіти».
– «Методологія наукових досліджень»,
За освітньо-кваліфікаційним рівнем “Бакалавр” («Медсестринство», «Технології медичної діагностики та лікування», «Соціальна робота»):
– «Історія медицини»,
– «Історія медицини та медсестринства»
– «Громадське здоров’я і громадське медсестринство»
– «Соціальна медицина»,
– «Соціальна та демографічна статистика»
-«Медико-соціальні основи здоров’я»
– «Медичне страхування»
– «Методологія науково-дослідної роботи»
– «Основи наукових досліджень»
– «Основи медичних знань»
– «Ведення професійної документації»,
– «Система організації соціальних служб»
– «Економіка охорони здоров’я, маркетинг медичних послуг»,
– «Менеджмент соціальної роботи»
А також дисципліни при підготовці доктора філософії:
– «Біологічна статистика»,
– «Сучасні наукові дослідження в профілактиці, соціальній медицині та профпатології».
При підготовці здобувачів освіти на кафедрі широко використовуються сучасні методи навчання. За джерелами передачі й характером сприйняття інформації на кафедрі застосовуються словесні, наочні і практичні методи навчання. А за основними дидактичними завданнями, які необхідно вирішувати на конкретному етапі навчання, кафедра застосовує методи оволодіння знаннями, формування умінь і навичок, застосування отриманих знань, умінь і навичок. Крім того, кафедра застосовує наступні методи, форми і засоби навчання: група дискусія, дебати, ділова гра, імітаційні ігри, кейс-метод, моделювання виробничих процесів і ситуацій, творчі завдання, метод «Мозковий штурм», відеоконференція.
З лютого 2013 року всі практичні заняття проводяться з використанням мультимедійних інтерактивних проекторів (вісім комплектів) та 1 (однієї) інтерактивної пересувної відеопанелі мультимедійного навчання. У вересні 2020 р. кафедра замість старих мультимедійних комплексів придбала 5 (п’ять) нових, більш сучасних компактних мультимедійних системних блоків з інтерактивними керамічними дошками з програмним забезпеченням. Ще планується придбати три, щоб у всіх дев’яти учбових кімнатах було нове обладнання.
На кафедрі викладаються курси за вибором (перелік): «Управління якістю життя», «Біостатистика та клінічна епідеміологія», «Основи доказової медицини», «Методологія доказової медицини», «Формування здорового способу життя», «Соціально значимі неінфекційні хвороби», «Загальна епідеміологія з основами доказової медицини», «Медичне страхування», «Політика в сфері охорони здоров’я», «Економічні основи соціальної роботи», «Економіка охорони здоров’я», «Маркетинг медичних послуг», «Менеджмент і маркетинг в стоматології», «Менеджмент в лабораторній медицині», «Соціально-психологічні аспекти управління в сфері охорони здоров’я», «Управління соціальною і екологічною безпекою», «Основи менеджменту», «Основи менеджменту, маркетингу у сфері освіти», «Основи менеджменту, маркетингу та адміністрування у фізичній реабілітації», «Управління змінами в сфері охорони здоров’я».
Проводиться післядипломна підготовка фахівців на курсах тематичного удосконалення, а саме: «Громадське здоров’я: сучасні проблеми та перспективи», «Доказова медицина з основами сучасної епідеміології та біологічної статистики».