На кафедрі здійснюється підготовка здобувачів освіти:
1-го бакалаврського рівня за спеціальностями:
- І6 та 224 «Технології медичної діагностики та лікування», спеціалізація І6.01 «Лабораторна діагностика»
- C4 та 053 «Психологія»
- І5 та 223 «Медсестринство», спеціалізація І5.01 «Медсестринство»
- І7 та 227 Терапія та реабілітація, спеціалізація І7.01 «Фізична терапія»
- І10 та 231 «Соціальна робота та консультування»
2-го магістерського рівня за спеціальностями:
- І1 та 221 «Стоматологія»
- І2 та 222 «Медицина»
- І3 та 228 «Педіатрія»
- І5 та 223 «Медсестринство»
- І6 та 224 «Технології медичної діагностики та лікування»: спеціалізація І6.01 «Лабораторна діагностика»; спеціалізація І6.02 «Протезування-ортезування»;
- І7 та 227 «Терапія та реабілітація», спеціалізація І7.01 «Фізична терапія»
- І9 та 229 «Громадське здоров’я»
- D4 та 281 «Публічне управління та адміністрування»
- А1 та 011 «Освітні науки / педагогіка»
- C4 та 053 «Психологія»
Третього освітньо-наукового рівня вищої освіти докторів філософії за спеціальністями:
- І2 та 222 «Медицина»,
- І3 та 228 «Педіатрія»,
- І1 та 221 «Стоматологія»,
- І6 та 224 «Технології медичної діагностики та лікування».
На кафедрі вивчаються обов’язкові освітні компоненти (дисципліни) ОК (Обов’язкові компоненти):
На кафедрі вивчаються обов’язкові освітні компоненти, до яких належать: безпека життєдіяльності; охорона праці в галузі; гігієна та екологія, включно з гігієною дитячого та підліткового віку; військова гігієна; екологія людини та токсикологія; фізіологія та біохімія стресових факторів зовнішнього середовища; детермінанти здоров’я населення та заходи профілактики; соціальна та екологічна безпека діяльності в умовах кризи; гігієна та гігієнічна експертиза; охорона праці у фізичній терапії; нормативні вимоги до розміщення та функціонування виробництва протезів та ортезів.
На кафедрі викладаються курси за вибором:
На кафедрі пропонуються курси за вибором, серед яких: нутриціологія; клінічна медицина навколишнього середовища; основи патентознавства; основи екології та профілактичної медицини; безпека життєдіяльності; професійні обов’язки та організація робочого місця протезиста-ортезиста; дієтологія та дієтотерапія; організація медсестринства в галузі військової гігієни; нутриціологічна підтримка в реабілітації; гігієна праці; формування здорового способу життя; основи здорового харчування та дієтології тощо.
У 2021 р. у навчальний процес на кафедрі впроваджено інтерактивну науково-публіцистичну збірку (електронний ресурс) «Екологія людини. Нариси сьогодення».
У процесі підготовки здобувачів освіти широко застосовуються сучасні інтерактивні методи навчання, зокрема кейс-методи, контрольні блоки з елементами гейміфікації, ресурси платформи Moodle із тематичними відеоматеріалами, відеолекції та тренінги від American Academy of Environmental Medicine, United States Environmental Protection Agency, Centers for Disease Control and Prevention. З метою візуалізації та практичного засвоєння навчальної інформації, а також для підвищення ефективності гейміфікації освітнього процесу використовуються інтерактивні навчальні платформи Kahoot, Padlet, Mentimeter, Quizlet і Nearpod.
Застосування зазначених методів сприяє формуванню у здобувачів освіти необхідних компетентностей для ефективного опанування методологічних засад санітарно-гігієнічного нагляду за об’єктами народного господарства, управління охороною праці в медичній галузі, створення безпечних і нешкідливих умов виробничого середовища та забезпечення безпеки праці відповідно до чинного законодавства й нормативно-правових актів. Крім того, це забезпечує формування принципів раціонального харчування та поглиблене розуміння механізмів впливу харчування на стан здоров’я населення.