Освітній процес на кафедрі гігієни та екології

На кафедрі здійснюється підготовка здобувачів освіти за освітньо-професійними програмами:

1-го бакалаврського рівня за спеціальностями:

  • 227 «Фізична терапія»
  • 231 «Соціальна робота у сфері громадського здоров’я»
  • 224 «Технологій медичної діагностики та лікування»
  • 223 «Медсестринство»
  • 053 «Психологія»

2-го магістерського рівня за спеціальностями:

  • 222 «Медицина»
  • 221 «Стоматологія»
  • 228 «Педіатрія»
  • 224 «Технології медичної діагностики та лікування»
  • 224 «Технології медичної діагностики та лікування (Протезування–ортезування)»
  • 223 «Медсестринство»
  • 227 «Фізична терапія»
  • 281 «Публічне управління та адміністрування»
  • 229 «Громадське здоров’я»
  • 011 «Освітні, педагогічні науки»
  • 053 «Психологія»

Третього освітньо-наукового рівня вищої освіти докторів філософії за спеціальністю 222 «Медицина», 228 «Педіатрія», 221 «Стоматологія», 224 «Технології медичної діагностики та лікування».

На кафедрі вивчаються обов’язкові освітні компоненти (дисципліни): «Гігієна та екологія», «Гігієна та екологія з гігієною дитячого та підліткового віку», «Безпека життєдіяльності; основи біоетики та біобезпеки; охорона праці в галузі», «Охорона праці в галузі медицини», «Охорона праці в галузі», «Екологія людини, токсикологія, фізіологія та біохімія стресових факторів зовнішнього середовища», «Соціальна та екологічна безпека діяльності», «Інтелектуальна власність, авторське право, академічна доброчесність», «Основи охорони праці та безпеки життєдіяльності».

При підготовці здобувачів освіти на кафедрі широко використовуються сучасні методи інтерактивного навчання, зокрема застосування кейс-методів, контрольних блоків з елементами гейміфікації, ресурсів платформи MOODLE із тематичними відеофайлами відеохостингу YouTube, профільних відеоресурсів лекцій та тренінгів American Academy of environmental medicine, United States environmental protection agency, Centers for disease control and prevention, для візуального сприйняття навчальної інформації, навчальних та контрольних модулів Kahoot learning тощо. Зазначені навчальні прийоми сприятимуть формуванню умінь та компетенцій у здобувачів освіти для забезпечення ефективного засвоєння методологічних аспектів санітарно-гігієнічного нагляду за об’єктами народного господарства, підходами щодо управління охороною праці в медичній галузі, створення безпечних, нешкідливих та належних умов виробничого середовища і безпеки праці, згідно з чинними законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, формуванню принципів раціонального харчування та механізмів впливу харчування на здоров’я населення.

На кафедрі викладаються курси за вибором: «Гігієна праці», «Основи охорони праці», «Основи охорони праці та безпеки життєдіяльності», «Безпека життєдіяльності», «Охорона та безпека праці в медицині», «Безпека праці в медичній галузі», «Психологія праці», «Медицина граничних станів і профілактика неепідемічних захворювань», «Психогігієна: донозологічна психодіагностика та профілактика психічних порушень», «Екологія», «Гігієна населених місць», «Клінічна медицина навколишнього середовища», «Основи екології», «Формування здорового способу життя», «Основи екології та профілактичної медицини», «Нутриціологія», «Нутриціологічна підтримка в реабілітації», «Дієтологія та дієтотерапія», «Основи здорового харчування та дієтології», «Нормативні вимоги до розміщення та функціонування виробництва протезів та ортезів», «Організація медсестринства в галузі військової гігієни», «Основи патентознавства», «Управління медико-соціальною та екологічною безпекою», «Інтелектуальна власність академічна доброчесність», «Менеджмент і презентація наукових та освітніх проектів». У 2021 р. у навчальний процес на кафедрі впроваджено інтерактивну науково-публіцистичну збірку (електронний ресурс) «Екологія людини. Нариси сьогодення».