Освітній процес на кафедрі гігієни та екології

На кафедрі здійснюється підготовка здобувачів освіти:

1-го бакалаврського рівня за спеціальностями:

  • І6 та 224 «Технології медичної діагностики та лікування», спеціалізація І6.01 «Лабораторна діагностика»
  • C4 та 053 «Психологія»
  • І5 та 223 «Медсестринство», спеціалізація І5.01 «Медсестринство»
  • І7 та 227 Терапія та реабілітація, спеціалізація І7.01 «Фізична терапія»
  • І10 та 231 «Соціальна робота та консультування»

2-го магістерського рівня за спеціальностями:

  • І1 та 221 «Стоматологія»
  • І2 та 222 «Медицина»
  • І3 та 228 «Педіатрія»
  • І5 та 223 «Медсестринство»
  • І6 та 224 «Технології медичної діагностики та лікування»: спеціалізація І6.01 «Лабораторна діагностика»; спеціалізація І6.02 «Протезування-ортезування»;
  • І7 та 227 «Терапія та реабілітація», спеціалізація І7.01 «Фізична терапія»
  • І9 та 229 «Громадське здоров’я»
  • D4 та 281 «Публічне управління та адміністрування»
  • А1 та 011 «Освітні науки / педагогіка»
  • C4 та 053 «Психологія»

Третього освітньо-наукового рівня вищої освіти докторів філософії за спеціальністями:

  • І2 та  222 «Медицина»,
  • І3 та 228 «Педіатрія»,
  • І1 та 221 «Стоматологія»,
  • І6 та 224 «Технології медичної діагностики та лікування».

На кафедрі вивчаються обов’язкові освітні компоненти (дисципліни) ОК (Обов’язкові компоненти):

На кафедрі вивчаються обов’язкові освітні компоненти, до яких належать: безпека життєдіяльності; охорона праці в галузі; гігієна та екологія, включно з гігієною дитячого та підліткового віку; військова гігієна; екологія людини та токсикологія; фізіологія та біохімія стресових факторів зовнішнього середовища; детермінанти здоров’я населення та заходи профілактики; соціальна та екологічна безпека діяльності в умовах кризи; гігієна та гігієнічна експертиза; охорона праці у фізичній терапії; нормативні вимоги до розміщення та функціонування виробництва протезів та ортезів.

На кафедрі викладаються курси за вибором:

На кафедрі пропонуються курси за вибором, серед яких: нутриціологія; клінічна медицина навколишнього середовища; основи патентознавства; основи екології та профілактичної медицини; безпека життєдіяльності; професійні обов’язки та організація робочого місця протезиста-ортезиста; дієтологія та дієтотерапія; організація медсестринства в галузі військової гігієни; нутриціологічна підтримка в реабілітації; гігієна праці; формування здорового способу життя; основи здорового харчування та дієтології тощо.

У 2021 р. у навчальний процес на кафедрі впроваджено інтерактивну науково-публіцистичну збірку (електронний ресурс) «Екологія людини. Нариси сьогодення».

У процесі підготовки здобувачів освіти широко застосовуються сучасні інтерактивні методи навчання, зокрема кейс-методи, контрольні блоки з елементами гейміфікації, ресурси платформи Moodle із тематичними відеоматеріалами, відеолекції та тренінги від American Academy of Environmental Medicine, United States Environmental Protection Agency, Centers for Disease Control and Prevention. З метою візуалізації та практичного засвоєння навчальної інформації, а також для підвищення ефективності гейміфікації освітнього процесу використовуються інтерактивні навчальні платформи Kahoot, Padlet, Mentimeter, Quizlet і Nearpod.

Застосування зазначених методів сприяє формуванню у здобувачів освіти необхідних компетентностей для ефективного опанування методологічних засад санітарно-гігієнічного нагляду за об’єктами народного господарства, управління охороною праці в медичній галузі, створення безпечних і нешкідливих умов виробничого середовища та забезпечення безпеки праці відповідно до чинного законодавства й нормативно-правових актів. Крім того, це забезпечує формування принципів раціонального харчування та поглиблене розуміння механізмів впливу харчування на стан здоров’я населення.