Відбувся семінар «Криза як можливість. Стратегувати чи латати діри?»

Події
21.07.2022

18-19 липня відбувся семінар «Криза як можливість. Стратегувати чи латати діри?», який проходив в межах Україно-Швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти».

У роботі заходу взяла участь команда Харківського національного медичного університету, до якої увійшли директори, декани, керівники клінік та представники ректорату.

Під час першого дня учасники обговорили різні підходи та напрями дій під час кризи, потенційні наслідки вибору таких підходів в оперативній та стратегічній перспективі.

Звернули увагу на невідворотності різного роду криз та кризових явищ в діяльності будь-якої організації та в житті й значенні нашого сприйняття і поведінки, вибору ефективної стратегії, вчасного реагування, проактивної позиції для подолання їх негативних наслідків та пошуку можливостей в кризових умовах.

Учасники попрацювали над цікавими кейсами, подумали над елементами що зумовлюють крихкість чи антикрихкість системи, різними рішеннями складних ситуацій і їх наслідками: і креативними та інноваційними, і тими, що лежать на поверхні.

Під час другого дня тренінгу учасники оцінили роботу власного ЗВО та підрозділів через призму теорії спіральної динаміки та кольорового менеджменту, поговорили про присутність впливу та вияву кожного з кольорів в роботі організації, їх переваги та обмеження для різних видів завдань, діяльності в різних ситуаціях, досягнення різних цілей. Подискутували про кольорові стилі лідерства і “фішки” кольорових лідерів і колективів.

Працюючи над кейсами подумали над вже звичними і актуалізованими зараз цінностями університету, наявними і бажаними цінностями, а також тісним взаємозв’язком цінностей і щоденної поведінки та оперативної діяльності.

Поговоривши про кризу, проблеми та можливості, попрацювавши з конкретними кейсами і поринувши в атмосферу інтенсивного пошуку, креативу, напрацювали ідеї та думки щодо бачення нашого майбутнього, надихнулися історичними прикладами та повернулися натхненними до подальшої роботи.