Шановні вступники!

З 7 до 29 травня 2024 року включно в Харківському національному медичному університеті відбудеться реєстрація на основну сесію єдиного вступного іспиту (ЄВІ) та єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ).

У додаткову сесію (17–21 червня 202 року) матимуть змогу зареєструватися для проходження ЄФВВ та/або ЄВІ ті особи, які не змогли цього зробити під час основного періоду реєстрації.

Для здобуття освітнього ступеня «Магістр» на спеціальності 223 «Медсестринство», 224 «Технології медичної діагностики та лікування», 227 «Терапія та реабілітація» на основі ОС бакалавра потрібні результати ЄВІ та фахового іспиту в університеті.

Для здобуття освітнього ступеня «Магістр» на спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» на основі ОС магістра, ОКР спеціаліста потрібні результати ЄВІ та ЄФВВ з педагогіки та психології, або з економіки та міжнародної економіки, або з політології та міжнародних відносин, або з психології та соціології, або з обліку та фінансів, або з управління та адміністрування, або з права та міжнародного права, або з інформаційних технологій (за вибором вступника).

На спеціальність 011 «Освітні педагогічні науки» потрібні результати ЄВІ та ЄФВВ з педагогіки та психології.

Приймальна комісія ХНМУ здійснює реєстрацію за умови особистої присутності вступника (особиста реєстрація) та/або дистанційно шляхом надсилання скан-копії заяви з накладанням кваліфікованого електронного підпису, документа, що підтверджує особу, та інших необхідних документів для реєстрації на ЄФВВ та/або ЄВІ на email: priem@knmu.edu.ua

Реєстрація на ЄФВВ та/або ЄВІ здійснюється відповідно до наказу МОН України від 08.02.2024 р №147 «Про організацію та проведення у 2024 році вступних випробувань, що проводяться з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти».

Повний перелік документів, скановані копії (фотокопії) яких мають надсилати вступники для реєстрації ЄФВВ та/або ЄВІ з накладанням кваліфікованого електронного підпису або принести особисто до Приймальної комісії ХНМУ:

  • заповнена заява-анкета для оформлення екзаменаційного листка;
  • документ, що посвідчує особу, зазначений в анкеті:

для громадян України – одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, зазначених у пункті 1 частини першої статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр», або посвідчення водія;

для іноземців, осіб без громадянства – паспортного чи іншого документа, що посвідчує особу, виданого державою, до громадянства якої вступник належить, або довідки про звернення за захистом в Україні, або одного з документів, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, зазначених у пункті 2 частини першої статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр», інформацію про який внесено до анкети;

  • документ, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), зазначений в анкеті або документ, що підтверджує причину невнесення до анкети інформацію про РНОКПП;
  • документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання);
  • довідка щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у відповідному році, виданої за місцем навчання (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
  • медичний висновок про створення особливих (спеціальних) умов для проходження зовнішнього незалежного оцінювання за формою первинної облікової документації № 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань);
  • фотокартка для документів (кольорова або чорно-біла) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника (з урахуванням норм, наведених у пунктах 3-7 розділу ІІІ Вимог до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затверджених наказом МВС України від 18.10.2019 року №875).

В темі листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові.

В тексті листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові (повністю), номер облікової картки платника податків та   контактний номер телефону.

Наприклад: Я ________________ (ПІП повністю), номер облікової картки платника податків: 1111111111, моб.тел 066-111-11-11

Перш ніж надіслати лист, обов’язково перевірте правильність даних, які зазначили у заяві-анкеті.

Відповідальний працівник Приймальної комісії ХНМУ перевіряє наявність документів, що потрібні для реєстрації, встановлює особу вступника шляхом перевірки його накладеного кваліфікованого електронного підпису у встановленому законодавством порядку, та надає відповідь про отримання документів (на електронну адресу, із якої надійшли документи):

підтверджує отримання документів та повідомляє, що документи взято для опрацювання, – якщо особа має право брати участь у конкурсному відборі та надала скановані копії (фотокопії) всіх документів;

надсилає повідомлення про потребу в додатковому вивченні наданих документів – якщо особа надала довідку, видану за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу, а у представника Приймальної комісії виникли сумніви щодо її достовірності;

надсилає повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови – якщо після перевірки документів установлено, що особа не має права брати участі у конкурсному відборі та/або надала не всі скановані копії (фотокопії) документів, та/або надіслала анкету без накладеного на неї свого кваліфікованого електронного підпису.

У разі успішної реєстрації, Вам буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка та реєстраційної картки на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Вступник перевіряє інформацію, зазначену на сканованих копіях документів, та в разі виявлення помилок звертається до Приймальної комісії для з’ясування ситуації.

Оформлений екзаменаційний листок зберігається в Приймальній комісії – у разі якщо вступник вказав таку потребу в анкеті, та видається йому особисто. Вступник має забрати свій екзаменаційний листок не пізніше ніж за два тижні до початку вступних випробувань; Екзаменаційні листки надсилаються вступнику засобами поштового зв’язку (протягом трьох робочих днів, але не пізніше наступного робочого дня після завершення реєстрації) – у разі якщо вступник вказав таку потребу в анкеті.

Якщо екзаменаційний листок не надійшов на адресу, зазначену в анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, вступник має звернутися до Приймальної комісії для отримання відповідних роз’яснень.

Факт оформлення Приймальною комісією екзаменаційного листка є підставою для опрацювання персональних даних під час підготовки та проведення вступних випробувань відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

Для кожного вступника, якому оформлено бланк екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюється інформаційна сторінка «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним у ньому.

До 17 червня учасники, зареєстровані на основну сесію вступних випробувань, отримають на своїх інформаційних сторінках запрошення-перепустки, де буде зазначено дату, час і місце проведення тестування, а до 26 липня – учасники додаткової сесії.

Інформацію про результати основної сесії за шкалою 100–200 балів буде розміщено на інформаційних сторінках учасників до 20 липня, додаткової – до 20 серпня.

Відповідно до календарного плану організації та проведення у 2024 році вступних випробувань до магістратури, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України, вступні випробування проходитимуть у дві сесії:

  • основна сесія: 24 червня —  15 липня 2024 року;
  • додаткова сесія: 31 липня —  14 серпня 2024 року.

Приймальна комісія може відмовити вступнику в реєстрації у разі:
1) надання вступником недостовірної або неповної інформації, потрібної для здійснення реєстрації;
2) подання документів вступником, який відповідно до вимог законодавства не має права на участь у конкурсному відборі для здобуття ступеня магістра;
3) неможливості створення вступнику для проходження ЄФВВ та/або ЄВІ особливих (спеціальних) умов, зазначених у висновку 086-3/о, через відсутність організаційно-технологічних можливостей відповідно до рішення регламентної комісії;
4) відсутності на анкеті, надісланій вступником під час дистанційної реєстрації, його кваліфікованого електронного підпису.

Вступник може внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.

Для перереєстрації вступнику необхідно звернутися до Приймальної комісії, яка його зареєструвала для участі у вступних випробуваннях, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.

Якщо в процесі перереєстрації вступник бажає змінити персональні дані – він має надати документ(и), що підтверджують зміну персональних даних.

Якщо вступник через певні причини не зможе взяти участі у вступному випробуванні  – він повинен не пізніше ніж за три тижні до проведення основної сесії відповідного вступного випробування надіслати до відповідного регіонального центру раніше отриманий екзаменаційний листок і заяву про відмову в реєстрації.

ЄФВВ, ЄВІ: ДЕ БУДЕ СТВОРЕНО ПУНКТИ ТЕСТУВАННЯ, Наказ та зміни до наказу щодо переліку населених пунктів, де будуть проведені вступні випробування

Наказ МОН України від 12.04.2023 №418 “Про деякі питання нормативного забезпечення вступних випробувань, що проводяться з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти”.

За більш детальною інформацією звертатися до Приймальної комісії:
61022, м. Харків, пр. Науки, 4, (вхід з вул. Літературна)
тел. (057) 707-73-28, 705-07-20,
моб.тел. 098-211-34-83 (є Viber, WhatsApp)
e-mail: priem@knmu.edu.ua