Відбулася науково-практична конференція
8 грудня на базі Харківського національного медичного університету відбулася науково-практична конференція з міжнародною участю «Принципи розробки валідних інструментів оцінювання навчальної діяльності здобувачів освіти».
Відкриваючи пленарне засідання, модератор заходу директор ННІ якості освіти Ігор Завгородній зазначив, що сьогодні до інноваційного сучасного спілкування з дуже цікавої теми долучились люди, які дійсно бажають змінити навчальний процес, зробити його більш авторизованим, ефективним та якісним. «Якість освіти залишається провідним трендом у вищій медичній освіті нашої держави та нашого університету, і саме тому ми винесли сьогодні це питання на обговорення фахівців», – підкреслив Ігор Володимирович.
З вітальним словом до учасників конференції звернулася проректорка з науково-педагогічної роботи Ірина Лещина: «Ми зробили багато кроків, щоб забезпечення якості освіти в нашому університеті було на вищому рівні. Одним із пріоритетних напрямків на сьогодні є об’єктивність оцінювання навчання здобувачів освіти – у нас є як зовнішні, так і внутрішні інструменти, які ми використовуємо в роботі зі студентами. Наразі виникла необхідність поговорити про розробку саме валідних інструментів оцінювання навчальної діяльності. Дякую усім спікерам, які долучилися до роботи, підтримали ініціативу нашого університету і допомагають нам рухатись у напрямку подальшого розвитку й вдосконалення системи забезпечення якості освіти».
Під час наукового форуму були розглянуті такі питання, як: досвід оцінювання освітніх результатів здобувачів вищої освіти в процесі виконання навчального групового проєкту, об’єктивність педагогічного контролю, методика оцінки валідності тестів навчальних досягнень на основі семантичного аналізу конспектів лекцій тощо.
Долучилися до конференції також і міжнародні партнери. Вони поділилися набутим досвідом, який необхідно взяти до уваги і активно впроваджувати в навчальну діяльність у роботі зі здобувачами освіти. Так, професорка Магдебурзького медичного університету (Німеччина) Ірина Беккельманн виступила з доповіддю «Запитання з множинним вибором:розробка правильних запитань», де надала детальний огляд застосування електронної платформи для визначення та діагностики валідності тестових завдань.
Крім того, на базі ННІ якості освіти пройшов майстер-клас «Оцінка валідності тестових завдань», який провела професорка кафедри інформаційних комп’ютерних технологій і математики УІПА Тетяна Бондаренко.