Відзначаємо День соціальної роботи з Ноттінгемським університетом

Щорічно третього вівторка березня відзначається Всесвітній день соціальної роботи, метою якого є привернення уваги влади та суспільства до проблеми соціальної незахищеності, обмін досвідом у питаннях соціальної роботи та розвиток соціальної сфери. Напередодні цього дня за ініціативою кафедри психіатрії, наркології, медичної психології та соціальної роботи ХНМУ було проведено онлайн захід разом з Ноттінгемським університетом Трент (NTU).

У науково-практичній конференції, що була присвячена відзначенню Всесвітнього дня соціальної роботи, брали участь британські викладачі та студенти Школи соціальних наук NTU. Захід відкрив  завідувач кафедри соціальної роботи, догляду та громади Саймон Каувіан, який привітав усіх учасників конференції та наголосив, що така подія може стати мостом солідарності та взаєморозуміння не лише між NTU та ХНМУ, а також між британським та українським суспільством.

З боку ХНМУ доповідачами були гарант ОПП «Соціальна робота» Олександр Могилка, здобувачі освіти та випускники, що навчаються та працюють за цією спеціальністю, які презентували особливості практичної підготовки та працевлаштування соціальних робітників у Харківському регіоні. Також до конференції доєдналася директорка Харківського Обласного центру соціальних служб Оксана Радіч із презентацією про систему взаємодії структур-надавачів соціальних послуг в Україні. Всі доповіді були представлені англійською мовою і визвали жвавий інтерес у британської аудиторії.

Дуже цікавою для подальшої співпраці між університетами виявилася доповідь лектора NTU Сари Аскін, що була присвячена вивченню впливу міжнародного обміну на навчання студентів за спеціальністю «соціальна робота» у Великобританії. Начальниця відділу міжнародних зв’язків та грантової роботи Оксана Васильєва подякувала британським колегам за партнерство та підтримку ХНМУ під час війни, висловивши сподівання, що співпраця за цим напрямком роботи буде розвиватися і далі, як на університетському, так і на державному рівнях.