Відбулося засідання атестаційної комісії

ННІ ЯО
07.04.2023

Уперше за період військових дій відбулося засідання комісії з атестації дистанційних курсів, які розробляють викладачі університету. Як ніколи, асинхронні дистанційні курси є актуальними в наш час, їх використання набагато легше сприяє засвоєнню навчального матеріалу.

Навчальна платформа Moodle поповнилась ще 8 такими курсами, які успішно затверджені за засіданні атестаційної комісії, що відбулася 6 квітня в онлайн-режимі, а саме:

1. Дистанційний курс «Терапевтична стоматологія. Розділ 4. «Хвороби слизової оболонки порожнини рота», кафедра терапевтичної стоматології, автори: Рябоконь Є.М., Баглик Т.В., Крючко А.І., Воропаєва Л.В.
2. Дистанційний курс «Дитяча терапевтична стоматологія. Розділ 2. «Захворювання тканин пародонта і слизової оболонки порожнини рота у дітей», кафедра стоматології дитячого віку та імплантології, автори: Назарян Р.С, Щебликіна Н.А., Фоменко Ю.В., Колесова Т.О.
3. Дистанційний курс «Internal Medicine», кафедра внутрішніх та професійних хвороб, автор Сухонос Н.К.
4. Дистанційний курс «Physiology of visceral systems” for students of “Medicine” and “Dentistry», кафедра фізіології, автори: Кармазіна І.С., Ісаєва І.М.
5. Дистанційні курси «Догляд за хворими (практика)» та «Сестринська практика», кафедра пропедевтика педіатрія №2, автори: Ащеулов О.М, Карпушенко Ю.В., Дробова Н.М., Лупальцова О.С., Серветник А.В.
6. Дистанційний курс «MILITARY FIELD THERAPY», кафедра внутрішніх та професійних хвороб, автор Меленевич А.Я.
7. Дистанційний курс «Пропедевтика педіатрії», кафедра пропедевтика педіатрія № 2, автори: Ащеулов О.М, Карпушенко Ю.В., Дробова Н.М., Серветник А.В.
8. Дистанційний курс «Prosthetics with non-removable denture constructions», кафедра ортопедичної стоматології, автори: Дюдіна І.Л., Томілін В.Г., Герман С.А.

За словами в.о. голови комісії, директора ННІ якості освіти професора Ігоря Завгороднього, сучасні інформаційні технології дають змогу вдосконалити ефективність освітнього процесу. Дистанційне навчання підвищує ефективність самостійної роботи, знаходження та закріплення різних професійних навичок, а викладачам у свою чергу дозволяє реалізовувати абсолютно нові форми і методи навчання.